Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 29 iulie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Marius Croitoru l-a criticat dur pe arbitrul Marius Avram

Antrenor al echipe de fotbal din Botoşani, Marius Croitoru  a criticat arbitrajul lui Marius Avram de la meciul pierdut (0-1) cu CFR Cluj, marți, 28 iulie, în etapa cu numărul 9 a Play-Off-ului ediției 2019/2020 a Ligii 1. Tehnicianul consideră că penalty-ul din care a câștigat campioana en titre a fost unul „inventat".
Croitoru a declarat după meci: „Din păcate, la meciul trecut am avut penalty clar. Chiar două într-o fază... Este practic imposibil! La Steaua, m-a nenorocit! Mi-a dat om afară când nu trebuia.  Mi-a anulat poziţie valabilă când am scăpat unu la unu cu portarul. Îi spun în timpul meciului că a greşit. Spune că nu am dreptate. Mă întâlnesc acum, îi spun, îi readuc aminte, îmi spune că am avut dreptate. După care acum iarăşi. E prea mult! Adică, joc acasă unde am penalty la 0-0. Acum dă un penalty practic inventat. E greu să joci împotriva mai multor jucători. Sunt supărat. Nu am cum să nu fiu supărat. De ce să nu fiu supărat? Când ai o manieră numai aşa, numai aşa... Am avut patru contraatacuri şi nu a dat un galben. Am avut atac periculos să-i rupă piciorul şi nu dă nimic. E prea mult! E prea mult! Sunt nişte regulamente care, din păcate, sunt mai multe decât unul. Altcineva ne-a făcut să pierdem meciul astăzi. Din punctul meu de vedere rezultatul este injust. Eu cred că meritam mult mai mult de la acest meci".

Play-Off

Etapa a 9-a

Sâmbătă, 25 iulie
Mediaş – FCSB 0-1

Marți, 28 iulie
CFR - Botoșani 1-0

Miercuri, 29 iulie
Ora 21.30:
Giurgiu - Craiova

Vineri, 31 iulie
Ora 20.30:
FCSB - CFR

Clasament
1. Craiova 44 puncte
2. CFR Cluj 43 puncte
3. Giurgiu 33 puncte
4. FCSB 31 puncte
5. Botoşani 29 puncte
6. Mediaș 25 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...