Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 31 iulie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: FCSB l-a transferat pe Alexandru Buziuc, de la Academica Clinceni

FCSB a anunţat astăzi (vineri, 31 iulie) că Alexandru Buziuc va evolua pentru echipa din Berceni, începând cu anul competițional 2020/2021. În vârstă de 26 de ani, atacantul se va alătura lotului pregătit de Anton Petrea după ultima partidă pe care o va disputa în Play-Out-ul ediției 2019/2020 a Ligii 1 în tricoul formaţiei Academica Clinceni.
Originar din Suceava, localitate în care s-a născut în 15 martie 1994, Alexandru Buziuc a declarat pentru site-ul oficial al „roş-albaştilor": „Mă bucur foarte mult că am ajuns la una dintre cele mai mare echipe din ţară şi consider că este un pas important în cariera mea. Îmi doresc foarte mult să pun umărul la îndeplinirea tuturor obiectivelor din sezonul următor. Ştiu că aşteptările sunt mari aici şi nivelul meu de pregătire trebuie să fie unul ridicat, astfel încât voi munci mai mult, pentru a demonstra că merit să joc la FCSB".
Format ca fotbalist la Viitorul Liteni (2001-2009), trecut mai apoi pe la Sporting Suceava (2009-2013), el a evoluat mai apoi la FC Vaslui (2013/2014), Gaz Metan Mediaş (2014-2019) şi Rapid CFR Suceava (2015). La Academica Clinceni el a disputat 52 de meciuri și a marcat 12 goluri.  Buziuc a fost și internațional U21, în 2014, când a bifat două selecții. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...