Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 29 iulie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Fotbaliștii lui CFR Cluj au vorbit despre perioada de izolare

Componenți ai echipei CFR Cluj, fundaşul Andrei Burcă și atacantul Ciprian Deac au povestit despre cum au trăit perioada de izolare la Centrul Naţional de Fotbal de la Mogoşoaia, acolo unde formaţia ardeleană a fost cazată înaintea meciului cu FCSB, după ce mai mulţi coechipieri de-ai lor au fost testaţi pozitiv cu noul coronavirus.
Andrei Burcă a spus pentru televiziunile care au transmis meciul cu FC Botoșani, câștigat cu 1-0: „E o victorie, grea, muncită.  S-a văzut. Să nu te antrenezi zece zile aproape... Este imposibil! Ce am păţit la Mogoşoaia... Eu am stat cu Adiţă (n.r. - Păun) în cameră. Și m-au izolat într-o cameră, sâmbătă, până vineri. Îmi lăsau mâncarea la uşă şi plecau... Și nu am văzut pe nimeni. Cel puţin psihic am fost... Toată echipa. Şi când speram joi să vină rezultatele şi să fie negative la toţi, pentru că nu am interacţionat cu nimeni, s-a întâmplat acel lucru şi ne-a deranjat foarte tare. Citeam de două zile în presă. Sunt anumiţi oameni care vorbesc că noi am trucat sau nu ştiu ce am făcut la teste să nu jucăm meciul contra celor de la FCSB... Însemană că nu gândesc, sincer. Să jucăm acum, în cinci zile, trei meciuri cu titlul pe masă din cauza unor oameni... Nu ştiu ce o să se întâmple cu clubul. Dacă vor să dea în judecată, dar pe mine m-a deranjat foarte tare ce spune lumea.  Că facem scenarii ca să nu jucăm cu FCSB. Eu mi-am anunţat familia direct, că am coronavirus, că este imposibil să nu am, că asta este. Mergem înainte şi vedem ce se întâmplă cu boala. Am văzut simptomele la Adiţă. Adică mi-a spus că a avut febră, dar nu prea mare şi l-a durut capul o zi. În rest, sper să se facă repede cât mai bine. Nu doar el, ci toţi oameni, tot staff-ul pentru că avem nevoie de ei. Să nu te antrenezi atâtea zile la rând... Ieri, când am intrat pe teren nu ştiam unde să stăm în teren. Sper să prindem aceste două zile până la meciul cu FCSB să mai reglăm anumite lucruri chiar dacă este timpul scurt".
O relatare asemănătoare a avut și atacantul Ciprian Deac: "Mă bucur că am câştigat pentru colegii noştri, pentru cei din staff-ul tehnic care sunt din păcate în spital. Am jucat cu gândul la ei în seara asta. În seara aceasta am fost echipa aia dinainte de pandemie. Am avut o săptămână foarte grea. Nu ţin minte să am o săptămână în care să dorm 3-4 ore. A fost un stres incredibil.  Am trăit clipe de groază. Nu ştiu ce să zic, din păcate... Din fericire, ne bucurăm că am scăpat foarte mulţi. Din păcate nu am scăpat toţi. Nu am reuşit să dormim, pentru că a fost un stres foarte mare. A fost foarte greu pentru că nu ne-am antrenat. Am fost pe drum, joi seara spre vineri dimineaţa, am condus toată noaptea. Nu a dormit niciun coleg... Când vedeam salvările că pleacă o dată la o oră, la două ore nu mi-a venit să cred. A fost foarte greu şi nici acum nu mi-am revenit.  Am fost foarte obosit. Nu am reuşit să dorm mai deloc. Când am ajuns la Mogoşoaia şi am auzit de Adi Păun toţi ne întrebam dacă am avut virusul cât am fost acasă şi ne făceam griji pentru familiile noastre. Urmează un meci cu Steaua foarte greu (n.r. - vineri). Jucăm din trei în trei zile. Nu am reuşit să ne antrenăm, nu ne-am refăcut şi cred că în final s-a văzut că am căzut un pic fizic".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...