Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 31 iulie 2020

FORMULA 1 / GP MAREA BRITANIE 2020: Nico Hulkenberg va concura în locul lui Sergio Perez, depistat pozitiv

Depistat pozitiv cu noul coronavirus, Sergio Perez (Racing Point) nu va participa la Grand Prix-ul Marii Britanii din acest weekend. Acesta a fost înlocuit cu germanul Nico Hulkenberg (32 de ani), care a concurat ultima dată în Formula 1 anul trecut, pentru Renault. 
Plasat în carantină, Sergio Perez (30 de ani) a comentat situația, potrivit lequipe.fr: „După cum ştiţi, am fost testat pozitiv pentru Covid-19. Sunt extrem de dezamăgit şi trist. A fost una dintre cele mai triste zile ale carierei mele. Ne-am pregătit bine pentru ca acest weekend să fie sută la sută. Maşina este performantă şi echipa mea a făcut o treabă grozavă. Sunt foarte trist că am fost infectat, dar asta arată cât de vulnerabili suntem toţi la acest virus. Am urmat toate instrucţiunile FIA şi cele ale echipei mele. După Marele Premiu al Ungariei, am călătorit cu un avion privat în Mexic timp de două zile, pentru a o vedea pe mama mea, după ce a avut un accident. Imediat ce a părăsit spitalul, am avut voie să o văd. Apoi am revenit în Europa, urmând în continuare aceleaşi protocoale. Şi l-am luat. Nu ştiu unde. Nu am simptome. Vreau să le mulţumesc colegilor mei, echipei mele, autorităţilor, fanilor pentru tot sprijinul acordat. Este un moment dificil de trăit, dar sunt sigur că voi reveni mai puternic. Staţi în siguranţă, aveţi grijă de voi şi de cei dragi şi sper să ne revedem pe un circuit foarte curând".
Hulkenberg a sosit ieri (joi, 30 august), la Silverstone, şi fost supus deja la două teste pentru depistarea COVID-19. Germanul a ajuns în paddock-ul echipei Racing Point astăzi (vineri, 31 august), cu zece minute înainte de prima sesiune de antrenamente dinaintea Grand Prix-ului Marii Britanii. Cu 177 starturi în Marele Circ, Hulkenberg a mai evoluat pentru Force India în 2012 şi între 2014 şi 2016. El va fi coleg cu canadianul Lance Stroll în următoarele două curse, ambele programate la Silverstone. 
”Mă pregăteam să plec la Nurburgring pentru un alt proiect când am primit un telefon de la Omar (n.t. - Szafnauer, directorul echipei Racing Point). A fost acum 24 de ore. Așadar, mi se pare ireal să fiu aici. Dar îmi plac încercările și aceasta este una, fără nicio îndoială. Este o situație dificilă pentru Racing Point și Sergio. Este un prieten, un fost coleg. Și îi doresc să revină rapid. Voi lua locul lui și voi încerca să fac ce e mai bun posibil pentru echipă”
Nico Hulkenberg, pilot Racing Point
Echipa Racing Point, fosta Force India, nu are piloţi de rezervă, dar poate apela la cei de teste ai lui Mercedes, mexicanul Esteban Gutierrez şi belgianul Stoffel Vandoorn. Primul nu a mai concurat în Formula 1 din 2016, iar al doilea este implicat şi în Formula E şi va participa la o cursă la Berlin. Din acest motiv, oficialii echipei Racing Point s-au orientat către unul dintre cei mai experimentaţi piloţi fără contract.
Pe de altă parte, oficialii Formulei 1 au asigurat că „acest incident nu va avea impact asupra cursei din weekend". De altfel, la cursele disputate după declararea pandemiei de COVID-19, pe circuite s-au respectat cu strictețe regulile de distanțare fizică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...