Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 29 mai 2020

TENIS: Simona Halep spune că finalele de grand slam se câştigă înainte

Fost lider mondial, Simona Halep (28 de ani) s-a referit la finala de la Wimbledon, de anul trecut, în cadrul unui dialog cu Andi Moisescu la BT Talks, podcastul Băncii Transilvania. 
Constănțeanca a recunoscut că i-a plăcut stresul și că s-a obișnuit cu acesta de copil: ”La 6 ani plângeam pe teren de ruşine. Tata mă certa nu pentru că pierdeam un meci, ci pentru că aveam emoţii şi mi-era ruşine. Plângeam că trebuia să intru pe teren, nu pentru că nu voiam, nu voiam să-i dezamăgesc. Tata de când am început tenisul mi-a spus că sunt cea mai bună şi că nu poate să mă bată nimeni. A crezut sută la sută în mine”.
Halep s-a referit la finala câștigată anul trecut pe iarba londoneză: ”M-am surprins un pic la Wimbledon. Serena pe partea cealaltă. M-am surprins că am putut să fiu intangibilă emoţional. Contra ei pe iarbă, pur şi simplu nu m-a atins nimic. Iar asta m-a surprins. 90 la sută din meciuri se câştigă dinainte. Meciurile care sunt emoţionale, mari, finalele de grand slam se câştigă înainte. Eu cu Svitolina am avut trei meciuri în care am pierdut, 6-1, 6-1, pentru că mi-era groază să intru în teren cu ea”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...