Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 27 mai 2020

HANDBAL: Andras Szasz se întoarce la Dinamo după ce a jucat în Ungaria

Pivotul Andras Szasz (26 de ani) revine la Dinamo după un an competiționat petrecut în Ungaria, la Grundfos Tatabanya. Anunțul a fost făcut pe site-ul clubului bucureștean. 
Campion al României cu Dinamo în ediția 2018/2019, Andras Szasz (1,95 metri înălţime / 107 kilograme greutate) a semnat un contract pe doi ani competiționali. În urmă cu un an, acesta a marcat pentru Dinamo 109 de goluri (71 în Liga Naţională, 29 în EHF Champions League, 6 în Cupa României şi 3 în Supercupă).
Născut în 24 ianuarie 1994, la Odorhei, Andras Szasz a evoluat la HC Odorheiu Secuiesc (2011-2017), cu care a câștigat și Challenge Cup, în 2015, CSM București (2017/2018), Dinamo (2018/2019) și Tatabanya (2019/2020). El este al doilea jucător transferat anunţat de Dinamo în această pauză competițională după Valentin Ghionea (extremă dreapta).
La puțin timp după parafarea înțelegerii, Andras Szasz a declarat pentru site-ul csdinamo.eu: ”Mă bucur că pot să mă întorc la Dinamo, unde mi-a mers foarte bine din punct de vedere profesional. Am câştigat titlul naţional şi Supercupa României, am jucat în EHF Champions League şi, mai important, am avut parte de un colectiv unit, unde m-am simţit ca într-o familie. În plus, suporterii dinamovişti sunt fără egal, mi-au câştigat inima. Consider că anul petrecut în campionatul maghiar m-a ajutat să cresc la capitolul experienţă şi sper să mă implic şi mai puternic la Dinamo”.
Gruparea bucureșteană a anunțat, totodată, că Amine Bannour, Stefan Vujic, Alexandru Asoltanei, Raul Nantes și Răzvan Gavriloaia au înțelegeri valabile și pentru ediția 2020/2021. Celor cinci li se alătură tinerii Andrei Lazăr, Călin Hossu și Mihai Dima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...