Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 24 mai 2020

TENIS: Roger Federer nu se vede jucând în fața unei arene goale

Elvețianul Roger Federer a mărturisit că nu se antrenează în această perioadă, deoarece nu consideră necesar. Acesta consideră că turneele de tenis nu se vor relua prea curând. Și nu se imaginează jucând în fața unor tribune lipsite de spectatori.
Implicat în campania „Vencendo Juntos” („Câştigăm împreună”) pe care Gustavo Kuerten a demarat-o pentru susținerea a 35.000 de familii din Brazilia, Federer a discutat, prin videoconferinţă, cu fostul campion sud-american. "Nu mă antrenez în această perioadă. Sincer vorbind, nu văd de ce aș face asta. Sunt mulţumit de condiția mea fizică, dar cred că reluarea competiţiilor este departe. În acest stadiu al carierei mele, după ce am jucat atâta teni,s cred că este important să profit mental de această pauză. Circuitul nu îmi lipsește. Când se va apropia copetiția mă voi antrena. Atunci voi fi super-motivat", a spus Federer, care s-a operat la genunchiul drept în februarie trecut.
Câștigător a 20 de titluri de grand slam, acesta s-a referit și la turneele organizate cu porțile închise: „Nu îmi pot imagina arene goale. Sper că nu se va ajunge aici. Sigur că putem juca şi fără spectatori, dar sper că totuşi, circuitul se va relua aşa cum a fost, chiar dacă trebuie să mai aşteptăm puţin. Sau pe terenuri mai mari umplute doar pe jumătate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...