Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 24 mai 2020

TENIS: Kim Clijsters vrea să joace tenis și după 2020

Fost număr 1 mondial, Kim Clijsters (36 de ani) și-a făcut revenirea în circuitul mondial după șapte ani de pauză, chiar înaintea declarării pandemiei de Covid-19. Belgianca a disputat doar două meciuri, pierzând în fața Garbinei Muguruza, în Dubai, și a Johannei Konta, la Monterrey. 
Obligată să facă o pauză forțată, Clijsters a declarat deunăzi: ”Chiar dacă nu am jucat prea mult în 2020, voi continua. Am arătat lucruri frumoase de la revenirea mea și nu intenționez să mă opresc aici. Dar recunosc că dacă voi sta încă un an nu știu dacă voi avea curajul să mă antrenez atât de mult timp fără un obiectiv precis”.  
Clijsters trage, totuși, speranțe că ediția 2020 a US Open se va desfășura. Și vrea să fie pregătită pentru acest turneu. ”Ar fi fantastic să revin pe terenul Arthur-Ashe, dar voi fi la fel de mulțumit să o fac pe terenul numărul 18”, a declarat belgianca. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...