Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 26 iunie 2020

TENIS: Andy Murray a obținut a doua victorie la „Battle of the Brits”

Confruntat de mai mult timp cu probleme la şold, Andy Murray (33 de ani) a declarat că poate juca din nou tenis la nivel înalt, deşi a fost învins, miercuri, de Kyle Edmund, la „Battle of the Brits”, turneul demonstrativ organizat de fratele său, Jamie Murray.
Fostul lider mondial a spus după ce a fost învins cu (7-6/2, 6-7/5, 5-10) de compatriotul său, clasat pe locul 44 ATP: „Sincer, această înfrângere nu mă deranjează. Ceea ce contează după un meci ca acesta este starea şoldului meu. Ştiu că tenisul meu se va îmbunătăţi în lunile următoare, dacă şoldul meu merge bine şi dacă mă pot antrena regulat. Mă simt bine. Dacă joc aşa, îmbunătăţind unele detalii, voi reveni la un nivel înalt. A fost bine, pozitiv. Apoi trebuie să văd cum mă simt a doua zi. Concret, nu mai am nevoie de două sau trei săptămâni pentru a mă recupera". 
Aflat pe locul 129 ATP, scoțianul a obținut a doua victorie în trei zile. După ce marţi l-a învins (6-2, 6-2) pe Liam Broady (211 ATP), joi a trecut (6-3, 7-5) de James Ward (273 ATP).
La Australian Open 2019, Andy Murray a lăsat să se înțeleagă că s-ar putea retrage din tenis. Vizibil emoţionat, el a plâns la conferinţa de presă susţinută după meciul pierdut, în primul tur, cu spaniolul Roberto Bautista Agut. Murray a spus atunci că durerea la şoldul drept, din cauza căreia fusese operat în urmă cu un an, în 2018, nu a dispărut. Apoi, la sfârșitul lunii ianuarie, el a suferit o nouă intervenţie chirurgicală la şold. Revenirea lui pe teren s-a făcut treptat, mai întâi în meciurile de dublu, apoi în cele de simplu, participând şi la un turneu challenger pentru a-şi recăpăta forma.
Scoțianul s-a confruntat din nou cu probleme de sănătate în noiembrie 2019, din cauza unei afecţiuni la osul pelvian. El a simţit disconfort în zona inghinală şi considera că acesta este cauzat de creşterea ţesutului în jurul noul şold metalic pe care l-a primit la operaţia de la începutul anului 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...