Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 26 iunie 2020

BASCHET / NBA: Trei jucători ai echipei Sacramento Kings au fost testaţi pozitiv

Componenți ai echipei debaschet Sacramento Kings, participantă la NBA, Buddy Hield (27 de ani), Jabari Parker (25 de ani) şi Alex Len (27 de ani) au fost testaţi pozitiv cu COVID-19.
Potrivit cbssports.com, Len a anunţat pe Instagram că a fost testat pozitiv cu coronavirus. De asemenea, Parker a dezvăluit că s-a infectat: „În urmă cu câteva zile am fost testat pozitiv cu Covid-19 şi m-am autoizolat imediat la Chicago, unde am şi rămas. Încep să mă însănătoşesc şi mă simt bine. Abia aştept să mă alătur colegilor la Orlando, unde se va relua sezonul de NBA”.
În schimb, testarea pozitivă a lui Hield încă nu a fost confirmată de echipă sau de sportiv, informaţia fiind difuzată de The Athletic.
Se preconizează ca ediția în curs a NBA să se reia la 31 iulie, în Florida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...