Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 27 iunie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Sepsi a scos un egal în inferioritate numerică după ce a fost condusă de FC Viitorul

Așa cum promitea Gică Hagi, meciul dintre Sepsi și FC Viitorul, disputat în această seară (sâmbătă, 27 iunie), la Sfântu Gheorghe, etapa a şasea a Play-Out-ului ediției 2019/2020 a Ligii 1, a fost unul spectaculos. Oaspeţii au condus cu 2-0 şi cu 3-1, însă covăsnenii au egalat deși au jucat în inferioritate numerică aproape o repriză.
Golurile au fost reușite de L. Fulop (min. 42), Vaşvari (min. 64, penalty) şi Safranko (min. 86), respectiv Iancu (min. 11, penalty), Ghiţă (min. 18) şi Matei (min. 58).
„Am pierdut meciul ca nişte copii. Nu-mi vine să cred că am pierdut trei puncte. E un meci pierdut, nu e un punct câştigat. Nu ştiu, ne-am relaxat.. Am luat două goluri cu un om în plus”
Gabi Iancu, atacant FC Viitorul
Gazdele au rămas în inferioritate numerică în minutul 48, când a fost eliminat Carnat.
„Cei de la Sepsi au făcut un meci mare. Nu pot să-mi explic ce s-a întâmplat în repriza a doua. Am văzut echipa cât m-a respectat în repriza a doua”
Gică Hagi, antrenor FC Viitorul
Au evoluat următoarele echipe:
Sepsi: Niczuly – Carnat, Bouhenna, Tincu, Fl. Ştefan – Vaşvari (Velev ’65) – C. Popescu (Ştefănescu ’33), I. Fulop (Achahbar ’46), L. Kovacs (Balazs 79), L. Fulop – Karanovic (Safranko ’46). 
Antrenor: Leo Grozavu
FC Viitorul: Căbuz – R. Boboc (Dussaut ’56), Mladen, V. Ghiţă, Cr. Ganea – A. Ciobanu, Artean (Iacob ’67), V. Achim (De Nooijer ’59) – G. Iancu, Rivaldinho (Munteanu ’67), C. Matei (Chiţu ’67). 
Antrenor: Gheorghe Hagi
Cartonaşe galbene: Carnat (min. 11, 48), Bouhenna (min. 33), Vaşvari (min. 51), respectiv Boboc (min. 37), Artean (min. 64)
Cartonap roşu: Carnat (min. 48)
A arbitrat Andrei Antonie, ajutat de Vlad Bârleanu, Adrian Vornicu. Ionuţ Coza a fost al 4-lea arbitru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...