Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 25 iunie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Poli Iaşi a ţinut un moment de reculegere în memoria lui Ionuţ Popa

Echipa de fotbal Poli Iaşi a ţinut un moment de reculegere în memoria lui IONUȚ POPA (1953-2020) înainte de antrenamentul susţinut joi, la Corbeanca. Născut la Arad, tehnicianul a pregătit gruparea moldavă între 2004 și 2009.
Pe pagina de Facebook a lui Poli Iași se specifică: „În startul antrenamentului de la Corbeanca, din această după-amiază, echipa noastră a ţinut un moment de reculegere în memoria fostului antrenor Ionuţ Popa”.
De asemenea, antrenorul Mircea Rednic s-a declarat profund întristat de moartea lui Ionuţ Popa: „Este o zi neagră şi tristă. Am pierdut un prieten, un om de fotbal, un om care în această perioadă m-a susţinut. Și nu pot să uit în afară de mesajele pe care le primeam, în momentul în care s-a strigat demisia el m-a sunat şi m-a încurajat.  Și mi-a zis că până la urmă o să reuşesc aici. Tot speram. Am vorbit şi cu fata lui. Aveam încredere şi m-am rugat la Dumnezeu ca el să revină. N-a mai revenit şi Popică a plecat dintre noi. Îmi pare rău că poate nu am făcut mai multe pentru el.  M-am oferit să-l ajut, dar când nu mai era nimic de făcut. E o zi tristă. Dumnezeu să-l odihnească! A fost un om cu suflet mare”, a spus ”principalul” de la Poli Iași.
Ionuț Popa a decedat, joi, 25 iunie, la Spitalul Judeţean Arad, unde era internat, porivit specialarad.ro. La 9 iunie, fostul antrenor a suferit un stop cardio-respirator şi a fost transporat de urgenţă la secţia UPU, unde a fost resuscitat şi apoi transferat pe secţia ATI, starea sa fiind gravă. În urmă cu mai mult de un an, lui Ionuţ Popa i-au fost descoperite tumori la nivelul capului, care nu puteau fi operate.
Născut în 17 aprilie 1953, la Săvârșin (județul Arad), cel supranumit „Popică” a pregătit, în cariera sa, echipele de fotbal UTA (1997-2002, 2009/2010, 2018/2019), FC Bihor (2002-2004), Poli iaşi(2004-2009,  2010), CS Mioveni (2010/2011), Șoimii Pâncota (2015/2016) şi ACS Poli Timişoara (2016-2018). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...