Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 26 iunie 2020

TENIS / ADRIA TOUR: Şi Goran Ivanisevic s-a infectat cu COVID-19!

Director al Adria Tour, Goran Ivanisevic (48 de ani) a fost testat pozitiv cu COVID-19.  În aceeași situație se află și alți jucători participanți la mini-turneul de la Zadar (Croația), inclusiv Novak Djokovic, organizatorul acesti circuit. 
Testat anterior de două ori negativ, croatul a făcut anunțul într-o postare pe Instagram.  „Din nefericire, după două teste cu rezultat negativ în ultimele zece zile, tocmai ce am aflat că am fost testat pozitiv cu COVID-19. Mă simt bine şi nu am niciun simptom. Aş vrea să îi informez pe toţi cei care au fost în contact cu mine că am fost testat pozitiv şi să le cer să aibă grijă de ei şi de cei dragi. Voi rămâne în autoizolare. Le urez tuturor celor infectaţi însănătoşire grabnică”, a scris Ivanisevic.
Printre cei testați pozitiv se mai află Grigor Dimitrov, Borna Coric, Viktor Troicki, Marko Paniki, preparatorul fizic al lui Djokovic, soțiile lui Troicki și a lui Nole. 
Din acest motiv, ultimele etape ale Adria Tour, de la Banja Luka și Sarajevo (ambele în Bosnia-Herțegovina) au fost anulate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...