Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 22 noiembrie 2021

FOTBAL / ROMÂNIA: Victorie pentru FCSB la revenirea lui Petrea pe bancă. „Ne-a ameţit un pic golul adversarului”, spune antrenorul

Într-un meci disputat pe Arena Națională, cu porțile închise, FCSB s-a impus cu 3-1 în fața lui FC Botoşani. Gruparea roș-albastră a redus la opt puncte diferența față de liderul clasamentului Ligii 1, CFR Cluj, după 16 etape disputate.

Gruparea oaspete s-a lăsat dominată și a reacționat pe contraatac. Așa a reușit Braun să deschidă scorul în minutul 24. FCSB a alergat după egalare, reușind-o abia în minutul 78, când V. Gheorghe a înscris cu un șut sec din afara careului. Mai apoi, Stoica (min. 86) şi Tănase (min. 90+4) au adus victoria formației din Berceni. 

După partidă, antrenorul echipei FCSB, Anton Petrea, a declarat că jocul a fost foarte dificil şi că formaţia sa a fost afectată de golul primit la singura ocazie a adversarului în primul mitan: “Greu, foarte greu. O primă repriză în care am pus presiuune pe adversar, însă nu am reuşit să punem noi în pericol poarta adversarului. Am primit gol la prima situaţie a adversarului în prima repriză, care ne-a ameţit un pic. Am reuşit să revenim după pauză şi să câştigăm într-un final incendiar. Agresivitate am avut. Pe faza de atac poate nu am găsit soluţiile potrivite la momentul potrivit. Ne-am complicat în unele momente”, a spus Petrea pentru posturile care transmit Liga 1. 

Au evoluat următoarele formații:

FCSB: Vlad – V. Creţu, Vinicius, Miron, Ov. Popescu – Olaru (V. Gheorghe, 69), Ad. Şut, Tănase – Cordea (Stoica, 69), Keşeru (Budescu, 59), Oct. Popescu (Oaidă, 90). 

Antrenor: Toni Petrea

FC Botoşani: E. Pap – Racoviţan, Dawa, Şeroni, Ţigănaşu – Papa (Fili, 22, Tîrcoveanu, 88), Edjouma – Braun, E. Florescu, Santos (Jaja, 62) – Ongenda. 

Antrenor: Marius Croitoru

Arbitru: Horia Mladinovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...