Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 27 septembrie 2020

TENIS / ROLAND GARROS 2020: Simona Halep, sărbătorită pe teren și în studioul Eurosport

Favorită cu numărul 1 la ediția din acest an a turneului de mare șlem de la Roland Garros, Simona Halep (2 WTA) s-a calificat, astăzi (duminică,  27 septembrie), în turul 2 prin victoria (6-4,  6-0) cu spaniola Sara Sorribes Tormo (70 WTA). Românca a fost prima jucătoare care a câștigat un meci oficial pe Arena „Philippe Chatrier” cu acoperișul tras.

Halep a fost sărbătorită chiar pe teren, Marion Bartoli fiind cea care i-a cântat „La mulți ani!” după meci, în aplauzele spectatorilor. Apoi, într-o intervenție la Eurosport, Simona a spus: „La început a fost greu. Mingea nu prea zbura. Terenul era greu. Însă am avut planul B.  Mi-am deschis mult terenul. Am avut mai mult timp la fileu. Cred că am făcut record la scurte". Pe de altă parte, Halep a primit un tort... virtual de la prezentarea Eurosport, Barbara Schett, aflată la Londra.

La conferința de presă de după meci, românca a spus că a fost un moment unic să joace la Roland Garros chiar de ziua ei. „Nu voi putea sărbători cu adevărat fiindcă trebuie să rămân în camera mea. Deci voi bea... o sticlă cu apă... (râde) Voi vorbi cu cei apropiați și atât. Nimic special. După turneu o să am timp să sărbătoresc”.

În turul 2, Halep o va întâlni pe Irina Begu (72 WTA), care a eliminat-o pe elveţianca Jil Teichmann (54 WTA).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...