Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 26 septembrie 2020

TENIS / ROLAND GARROS 2020: Fernando Verdasco a fost victima unui test fals pozitiv și a fost exclus

Aflat pe locul 58 în clasamentul mondial, Fernando Verdasco a povestit cum organizatorii ediției din acest an a turneului de la Roland Garros l-au exclus din competiție după un test fals pozitiv pentru noul coronavirus.

Jucătorul spaniol a precizat că a contractat COVID-19 în august, fiind asimptomatic. „Am urmat protocolul şi am rămas în carantină înainte de a-mi relua activitatea. De atunci, am efectuat numeroase teste, toate negative. Inclusiv cele de la Masters 1.000 de la Roma. Marţi, când am ajuns la Paris, toţi membrii echipei mele erau negativi, cu excepţia mea. Am explicat istoricul meu şi situaţia pentru a solicita un nou test, având în vedere cazuri similare la alţi jucători. Organizatorii turneului de la Roland-Garros au refuzat să-mi permită să fac un alt test, în ciuda tuturor acestor circumstanţe şi a faptului că rămăseseră suficiente zile pentru alte teste înainte de începerea competiţiei şi de tragerea la sorţi”. 

Din acel moment, Fernando Verdasco a efectuat alte trei teste pe cont propriu, la diferite centre, şi toate rezultatele au arătat că este negativ. „Asta se poate întâmpla oricui şi ar trebui să avem ocazia să facem noi teste pentru a se evita descalificările incorecte şi pentru a le oferi jucătorilor siguranţă. Dacă timpul permite, solicitările noastre nu pot fi respinse. Vreau să fac cunoscut că sunt total frustrat şi revoltat de organizatorii turneului de la Roland-Garros, care îmi iau dreptul de a participa la acest eveniment important, fără a-mi permite măcar să fac un nou test, cu un nou eşantion, care ar fi putut confirma că rezultatul primului test a fost o eroare", a declarat jucătorul de 36 de ani, care nu a lipsit de la nicio ediţie a Internaționalelor Franței de la prima lui participare, în 2004.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...