Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 27 septembrie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: FC Viitorul a obținut prima victorie din mandatul antrenorului De La Barrera

Formaţia FC Viitorul a obținut primul succes de când este pregătită de antrenorul spaniol Ruben De La Barrera. Constănțenii s-au impus cu 4-1, sâmbătă seară, pe teren propriu, în fața Astrei Giurgiu, într-un meci contând pentru etapa a cincea a ediției 2020/2021 a Ligii 1.

Au marcat Iancu (min. 13, 59), Luckassen (min. 20) şi Măţan (min. 38), respectiv Alibec (min. 63 - penalty).

La câteva minute după confruntare, Ruben de la Barrera a declarat pentru Digi Sport: „Cu siguranţă, o seară mare. Am marcat multe goluri. Am văzut cam ce încercăm să jucăm. Rezultatul este consecinţa jocului. În repriza a doua adversarii au presat mai mult. Am avut ocazii şi atunci, am înscris un singur gol. Suntem foarte fericiţi că am reuşit să obţinem victoria”.

Nemulțumit atât de  evoluția formației sale, dar și de arbitraj a fost Bogdan Andone: „Din păcate, tot ceea ce am pregătit nu s-a regăsit în joc decât foarte puţin. Am primit goluri cu foarte mare uşurinţă, pe ce am lucrat, acţiuni individuale. Nu pot să-mi explic. Am creat foarte multe ocazii de a marcat. Am luat gol din degajarea portarului, golul patru. Trebuie să găsim soluţii şi să trecem peste. Este o situaţie foarte complicată. Nu găsesc nicio explicaţie. A fost penaltiy clar la Fatai, dar din păcate dacă vorbeşti despre arbitraj eşti suspendat. Ei fac ce vor. Ne tratează ca pe nişte sclavi”.

Au evoluat următoarele formații: 

FC Viitorul: Cojocaru – Boboc, Mladen, Ghiţă, Dussaut – Ciobanu (Casap, 64), Arrospide, C. Matei (De Nooijer, 81) – Iancu, Luckassen (Ganea, 81), Măţan (Castaneda, 75)

Antrenor: Ruben de la Barrera

Astra Giurgiu: Lazar – Graovac, Dandea (Bruno, 46), Dima, Radunovic – Moise (Fatai, 38), Crepulja, Seto (Merloi, 74), V. Gheorghe (Balaure, 68) – Stahl (Ioniţă, 38), Alibec

Antrenor: Bogdan Andone

Cartonaşe galbene: Iancu (min. 63), Arrospide (min. 75)

Arbitru de centru: Istvan Kovacs

Arbitri asistenți: Vasile Marinescu, Ovidiu Artene

Arbitru de rezervă: Andrei Antonie

Etapa a 5-a

Vineri, 25 septembrie
Voluntari - Sf. Gheorghe 1-2
Pitești - Craiova 1-2

Sâmbătă, 26 septembrie
Clinceni - Mediaș 2-0
Ovidiu - Giurgiu 4-1

Duminică, 27 septembrie
Ora 19.00:
Cluj - Târgoviște
Ora 21.45:
Iași - FCSB

Luni, 28 septembrie
Ora 18.00:
Sibiu - Botoșani
Ora 21.00:
Dinamo - Arad

Partidele vor fi transmise în direct de Digi Sport, Look Sport / Plus şi Telekom Sport.

Clasament
1. Craiova 15 puncte
2. Cluj 10 puncte
3. FCSB 9 puncte
4. Botoșani 8 puncte
5. Voluntari 7 puncte
6. Clinceni 6 puncte
7. Mediaș 6 puncte
8. Sf. Gheorghe 6 puncte
9. Iași 6 puncte
10. Ovidiu 5 puncte
11. Sibiu 5 puncte
12. Dinamo 5 puncte
13. Târgoviște 4 puncte
14. Arad 3 puncte
15. Pitești 1 punct
16. Giurgiu 1 punct

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...