Wikipedia

Rezultatele căutării

duminică, 27 septembrie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Chindia Târgoviște a produs surpriza și a remizat pe terenul campioanei

Într-un meci contând pentru etapa a cincea a ediției 2020/2021 a Ligii 1, CFR Cluj a remizat (0-0) cu Chindia Târgovişte, pe teren propriu. Este al doilea „semieșec” al campioanei în propriul fief, după cel din meciul cu Sepsi Sf. Gheorghe. 

Desigur că Dan Petrescu n-a fost mulțumit de evoluția protejaților săi: „Rezultatul nu mă deranjează. Când faci 0-0 n-am prea multe... M-a deranjat felul în care s-a jucat prima repriză, spiritul. Mă aşteptam că jucătorii noi să intre şi să văd altceva. În fotbal niciodată nu ştii ce e bine.  Ori să schimbi, ori să laşi echipa. Când odihneşti jucătorii, îţi pare rău că i-ai odihnit. Avem jucătorii cu o anumită vârstă, 34-35-36 ani. M-am gândit că după un sintetic e foarte greu să vii să joci aici şi după să joci joi. S-a văzut că avem nevoie de jucători. E un exemplu bun dacă suntem corecţi. Mai avem nevoie de jucători buni ca să se schimbe ceva la CFR. Din păcate, mai e o săptămână şi nu ştiu dacă vor mai fi aduşi. Cei de la Chindia au făcut ce trebuie. S-au apărat pe două linii. Au avut cele mai mari ocazii ei pe contraatac. Puteau să plece şi cu 3 puncte. Dacă băteam noi, nu ştiu dacă era meritat”.

După meci, Emil Săndoi (Chindia) a declarat la Telekom Sport: „E foarte important acest punct pentru noi, mai ales gândindu-ne că am jucat în compania unei echipe. N-am cuvinte să spun prea multe despre CFR. E un rezultat important pentru noi. Am fost disciplinaţi pe parcursul întregului joc. Am făcut foarte puţine greşeli individuale. Am reuşit să păstrăm poarta intactă. Dacă stau să mă gândesc la ocaziile clare pe care le-am avut în prima repriză şi în a doua repriză, prin Daniel Florea, poate chiar reuşeam să producem surpriza. Din păcate, n-a fost să fie aşa, dar oricum, până la urmă, trebuie să recunosc că sunt mulţumit şi cu un punct.  Și sunt mulţumit, în primul rând, de modul în care au respectat băieţii, din punct de vedere tactic, şi defensiv, şi ofensiv, ceea ce stabiliserăm de comun acord împreună. Cred că cele mai clare ocazii ale meciului noi le-am avut".

Au evoluat următoarele formații: 

CFR Cluj: Sandomierski - Manea, Burcă, Ciobotariu (Petrila, 72), Cestor - Itu (Păun, 46), Hoban, Pereira - Chipciu (Susici, 72), Debeljuh (Vojtus, 61), Costache (Omrani, 46).

Antrenor: Dan Petrescu

Chindia Târgovişte: Aioani - Căpuşă, Piţian, Iacob, Dinu (Dumitraşcu, 83)- Neguţ, Dulca, Raţă, Yameogo (Neicuţescu, 90+1) - D. Popa, Florea (Berisha, 71). 

Antrenor: Emil Săndoi

Cartonaşe galbene: Pereira (min. 43), Omrani (min. 90+3), respectiv Florea (min. 71), Yameogo (min. 77), Dumitraşcu (min. 86)

Arbitru de centru: Florin Mihai Marcu

Arbitri asistenți: George Florin Neacşu, Ferencz Tunyogi

Arbitru de rezervă: George Cătălin Găman

Etapa a 5-a


Vineri, 25 septembrie
Voluntari - Sf. Gheorghe 1-2
Pitești - Craiova 1-2

Sâmbătă, 26 septembrie
Clinceni - Mediaș 2-0
Ovidiu - Giurgiu 4-1

Duminică, 27 septembrie
Cluj - Târgoviște 0-0
Ora 21.45:
Iași - FCSB

Luni, 28 septembrie
Ora 18.00:
Sibiu - Botoșani
Ora 21.00:
Dinamo - Arad

Partidele vor fi transmise în direct de Digi Sport, Look Sport / Plus şi Telekom Sport.

Clasament
1. Craiova 15 puncte
2. Cluj 11puncte
3. FCSB 9 puncte
4. Botoșani 8 puncte
5. Voluntari 7 puncte
6. Clinceni 6 puncte
7. Mediaș 6 puncte
8. Sf. Gheorghe 6 puncte
9. Iași 6 puncte
10. Ovidiu 5 puncte
11. Sibiu 5 puncte
12. Dinamo 5 puncte
13. Târgoviște 5 puncte
14. Arad 3 puncte
15. Pitești 1 punct
16. Giurgiu 1 punct

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...