Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 2 octombrie 2020

TENIS / ROLAND GARROS 2020: Simona Halep a declarat că a jucat „fix ce trebuia” cu Anisimova

Victorioasă cu 6-0, 6-1 în numai 54 de minute, Simona Halep  (29 de ani) s-a declarat mulţumită de evoluția sa din meciul cu Amanda Anisimova (SUA / 29 WTA).  Favorita cu numărul 1 de la Roland Garros a mărturisit că a ştiut ce are de făcut pentru a câştiga în faţa sportivei americane care o învinsese la fel de clar, la ediția din 2019, în sferturi de finală.

Invitată virtual în studioul Eurosport, Halep a spus: „Am jucat bine. Fix ce trebuia să joc. Ştiam ce am de făcut să câştig în faţa ei. Ştiam că trebuia să returnez bine. M-am simţit bine, mai ales că lucrurile au mers foarte bine şi la antrenament. Pentru mine a fost cea mai bună decizie să nu mă duc la US Open.  M-am pregătit în Europa, pe zgură şi mă bucur foarte mult că sunt aici", a declarat Halep la Eurosport.

Fiind principală favorită, Simona Halep a disputat primele meciuri pe Arena „Philippe Chatrier”, motiv pentru care nu a fost deranjată de vremea ploioasă de la Paris. 

În optimile de finală, Simona Halep va evolua cu poloneza Iga Swiatek, locul 58 mondial. Românca a atins pentru a 6-a oară această fază a turneului de la Roland Garros. Victorioasă în 2018, ea a disputat finala în 2014 și 2017, iar anul trecut a ajuns în „sferturi”. 

Calificarea în optimi este recompensată cu 189.000 de euro şi 240 de puncte WTA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...