Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 7 decembrie 2021

TENIS / WTA: Bianca Andreescu nu va participa la Australian Open 2022

Campioană la US Open în 2019, Bianca Andreescu (21 de ani) s-a confruntat cu tot felul de probleme mai apoi. Accidentată deseori, ea a alunecat în ierarhia mondială, fiind acum pe poziția 46. Jucătoarea canadiană de orgine română a anunţat, deunăzi, că nu va merge la Australian Open. Ea spune că este afectată de faptul că bunica ei a fost bolnavă de COVID-19.

Într-o postare pe Twitter, sportiva și-a explicat decizia: "A fost un an greu pentru mine. Am petrecut mai multe săptămâni în izolare şi carantină. Pe lângă asta, bunica mea a petrecut mai multe săptămâni la terapie intensivă, ceea ce m-a afectat foarte tare. Uneori am simţit că purtam toată greutatea lumii pe umerii mei. Nu am putut să mă detaşez de ce se întâmpla, Vreau să-mi ofer mai mult timp să mă resetez şi să-mi revin. Drept urmare nu voi începe acest sezon în Australia".

Problemele Biancăi au început în octombrie 2019, când s-a accidentat la genunchiul stâng și a ratat, din acest motiv, Turneul Campioanelor. Apoi, în 2020, n-a participat la turneele de mare șlem de la Melbourne, Paris și New York (cel de la Wimbledon a fost anulat). Situația s-a repetat anul acesta, când canadianca a abandonat în setul 2 al finalei cu Ashleigh Bary de la Miami (a acuzat dureri la glezna dreaptă). Ea a fost testată pozitiv cu COVID-19, motiv pentru care n-a putut participa mai apoi la turneul de la Madrid. De asemenea, ea nu a fost prezentă nici la Jocurile Olimpice. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...