Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 12 octombrie 2022

FOTBAL / ROMÂNIA: Edi Iordănescu apreciază evoluțiile tricolorilor din septembrie

Având ca obiectiv calificarea echipei de fotbal seniori a României la turneul final al Campionatului European din 2024, Edi Iordănescu a considerat, astăzi (miercuri, 12 octombrie), într-o conferință de presă că evoluțiile tricolorilor din meciurile disputate luna trecută au fost bune. 

Selecționerul a pus clasarea slabă din Liga Națiunilor, respectiv retrogradarea în divizia a treia, ca fiind rezultatul evoluțiilor din iunie trecut. “Pentru mine, în septembrie a fost o acţiune reuşită. Din păcate, ce s-a întâmplat în iunie ne-a afectat foarte tare. Clar că dubla cu Muntenegru a fost capitală şi cel mai prost moment al nostru. Au fost şi elemente pozitive şi foarte pozitive, de unde putem să construim şi să creştem. Pot să spun cu tărie că mai mult decât am resimţit eu n-a resimţit nimeni acest parcurs şi automat retrogradarea echipei. Mi-am asumat şi îmi asum în totalitate. Cred totuşi că sunt şi lucruri care, cu puţină şansă, cu puţin pragmatism puteau să schimbe total prestaţia noastră şi clasamentul final. În septembrie am arătat o altă coeziune. Am avut consistenţă. Am arătat că putem să controlăm momente importante din joc şi să avem iniţiativă. Au fost lucruri pozitive. Cred că, cu puţină şansă, am fi putut să terminăm cel puţin pe locul trei. Dacă am fi avut un singur punct în plus la clasament am fi terminat pe locul doi”.

Iordănescu s-a referit și la meciurile de pregătire de luna viitoare, cu Slovenia și cu Moldova: „Vine o nouă acţiune în noiembrie şi mi-aş dori să fie una de consolidare, în care să reconfirmăm lucrurile bune din septembrie. Din punctul meu de vedere, jocurile din noiembrie le consider oficiale şi începe campania de calificare pentru turneul european. Cu siguranţă Nicu Stanciu nu va fi la această acţiune şi îl consider o pierdere importantă”, a concluzionat selecţionerul.

În preliminariile Campionatului European din 2024, echipa de fotbal seniori a României a fost repartizată, prin tragere la sorți, în Grupa I, alături de Elveţia, Israel, Kosovo, Belarus și Andorra. 

Iată programul meciurilor: 

25 martie 2023

ora 19.00

Belarus – Elveția

ora 21.45

Andorra – ROMÂNIA

Israel – Kosovo

28 martie 2023

ora 21.45

ROMÂNIA – Belarus

Kosovo – Andorra

Elveția – Israel

16 iunie 2023

ora 21.45

Kosovo – ROMÂNIA

Belarus – Israel

Andorra – Elveția

19 iunie 2023

ora 21.45

Elveția – ROMÂNIA

Belarus – Kosovo

Israel – Andorra

9 septembrie 2023

ora 19.00

Andorra – Belarus

ora 21.45

ROMÂNIA – Israel

Kosovo – Elveția

12 septembrie 2023

ora 21.45

ROMÂNIA – Kosovo

Israel – Belarus

Elveția – Andorra

12 octombrie 2023

ora 21.45

Belarus – ROMÂNIA

Andorra – Kosovo

Israel – Elveția

15 octombrie 2023

ora 19.00

Elveția – Belarus

ora 21.45

ROMÂNIA – Andorra

Kosovo – Israel

18 noiembrie 2023

ora 19.00

Belarus – Andorra

ora 21.45

Israel – ROMÂNIA

Elveția – Kosovo

21 noiembrie 2023

ora 21.45

ROMÂNIA – Elveția

Andorra – Israel

Kosovo – Belarus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...