Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 14 octombrie 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ: Dan Petrescu spune că mai câștigă „câte un meci” deși nu e apreciat

La finalul partidei pe care CFR Cluj a câștigat-o (2-0), acasă, cu Slavia Praga, în runda cu numărul 4 din ediția 2022/2023 a Conference League, Dan Petrescu i-a dedicat succesul prietenului său care a decedat recent. Tehnicianul a mărturisit că nu știe dacă patronul formației transilvane a fost la meci. 

Antrenorul campioanei României a recunoscut faptul că victoriile din meciurile cu formația cehă sunt uimitoare: „Dacă îmi spuneai înainte de meciurile cu Slavia că luăm şase puncte, spuneam că visezi sau aiurezi pentru că eu cred în continuare că e cea mai bună echipă din grupă. Au dominat, au atacat, dar ne-am apărat eroic. Și la cele 3-4 ocazii am marcat două gouri. Îi felicit pe băieţi. Suntem într-o perioadă bună. Dacă am fi bătut şi la Arad, era o perioadă lungă fără gol primit”.

Dan Petrescu a menţionat că orice este posibil în grupă și că CFR Cluj şi-ar asigura calificarea în faza următoare cu o victorie în Turcia: „Mai sunt două meciuri. E posibil orice în această grupă. Să nu ne entuziasmăm prea mult. Dar dacă vom câştiga un meci, nu cred că se mai poate întâmpla ceva. Noi trebuie să câştigăm un meci şi atunci va fi totul bine. Mă cunoaşteţi foarte bine. Eu nu sunt nici prea optimist, nici prea pesimist. Sunt realist. Avem şapte puncte şi mergem înainte. Sunt şapte puncte incredibile, ţinând cont că am jucat de două ori cu Slavia. Dacă iese din grupe, cred că poate ajunge până în finală. Da, mai ştiţi că Dan Petrescu, pe unde umblă, mai face şi el câte ceva câteodată. Mai câştigă câte un meci, chiar dacă nu e apreciat, dar asta e. Mergem înainte. Se va uita mâine această victorie şi o luăm de capăt. Mă aştept la orice, oricând. Eu îmi fac meseria. Atât”, a afirmat tehnicianul.

Meciul de pe stadionul ”dr. Constantin Rădulescu” a fost dominat autoritar de oaspeți, însă aceștia nu au reușit să înscrie. CFR a deschis scorul în minutul 11. Muhar a fost faultat în careu, iar arbitrul Godinho a dictat o lovitură de la 11 metri pe care Deac a transformat-o. Yuri a stabilit rezultatul final cu o lovitură de cap, în minutul 84.

În minutul 25, meciul a fost întrerupt după ce un spectator în vârstă de aproximativ 60 de ani a intrat în stop cardio-respirator. Bărbatul a fost resuscitat şi transportat la spital. Dan Petrescu s-a referit după meci la acest fan: „În primul rând, ştiţi starea mea de spirit în acest moment. Sunt foarte fericit pentru victorie. Sunt convins că dacă prietenul meu era încă în viaţă era cel mai fericit om din lume. Toată lumea ştie cât de mult iubea acest club <<Pisică>>. A venit peste tot cu noi. Mai ales că azi a fost îngropat, îi dedicăm toţi victoria. Am stat 36 de ani non-stop cu el. N-am stat nici cu familia cât am stat cu el. Mi-e foarte greu. N-a fost uşor să pregătesc meciul. Mi-aş dori şi ca suporterul care a avut probleme la meci să-şi revină şi să se bucure de această victorie minunată.  Nu ştiu ce s-a întâmplat (n.r - cu suporterul căruia i s-a făcut rău în timpul meciului), nu ştiu care e starea, dar îi felicităm pe cei care au intervenit dacă au salvat pe cineva de la moarte”, a spus Petrescu la Pro TV.

În urma acestui succes, CFR Cluj este lider în Grupa G, cu 7 puncte. 

Au evoluat următoarele formații:

CFR Cluj: Scuffet - Manea, Yuri, Kolinger, Camora – Deac (Cvek, 46), Boateng (Hoban, 89), Muhar, Roger (Petrila, 89) – Yeboah (Malele, 78), Janga (Braun 65)

Antrenor: Dan Petrescu

Slavia Praga: Kolar - Dorley, Kacharaba (Ewerton, 70), Ousou, Jurasek – Traore (Masopust, 70), Tiehi (Kricfalusi, 86) – Yira Sor (Lingr, 59), Usor (Jurasek, 86), Olayinka – Tecl

Antrenor: Jindrich Trpisovsky

Arbitru: Luis Godinho. Asistenți: Rui Teixeira, Pedro Almeida. Arbitrul nr. 4: Miguel Nogueira (toţi din Portugalia)

Conferința Europeană 2022/2023

Grupa G

Meciuri disputate

Ballkani - CFR 1-1

Sivasspor - Slavia 1-1

Slavia - Ballkani 3-2

CFR - Sivasspor 0-1

Sivasspor - Ballkani 3-4

Slavia - CFR 0-1

CFR - Slavia 2-0

Ballkani - Sivasspor 1-2

Clasament

1. CFR 7 puncte (+2)

2. Sivasspor 7 puncte (+1)

3. Ballkani 4 puncte (-1)

4. Slavia 4 puncte (-2)

Meciurile următoare:

Etapa a 5-a

27 octombrie

Ora 22.00

Ballkani - Slavia

Sivasspor - CFR

Etapa a 6-a

3 noiembrie

Ora 19.45

Slavia - Sivasspor

CFR - Ballkani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...