Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 14 octombrie 2022

FOTBAL / CONFERINȚA EUROPEANĂ: Nicolae Dică recunoaște că FCSB a fost umilită de Silkeborg

FCSB a înregistrat cea mai penibilă evoluție în cupele europene din istoria sa. Formația din Berceni a pierdut cu 0-10 dubla confruntare cu Silkeborg (Danemarca) din Grupa B a ediției 2022/2023 din Conference League. După partida de pe Arena Națională, Nicolae Dică s-a declarat foarte dezamăgit de evoluţia protejaților săi.

Antrenorul echipei FCSB a declarat la Pro Arena: „E greu să dai explicaţii după un meci atât de slab. Aşteptam o altă atitudine. Aşteptam mai mult de la jucătorii mei. Poate dacă făceam 2-1, atunci când am avut acele ocazii, scoteam un alt rezultat, dar nu am reuşit. Pentru mine este o umilinţă ce s-a întâmplat la aceste două meciuri cu Silkeborg. Sunt foarte dezamăgit! Nu există nici o scuză. Sunt dezamăgit când văd astfel de greşeli. Sunt dezamăgit când văd pase foarte simple pe care le greşim sau cum nu reuşim să facem o preluare. Nu e un dezastru! Dezastre sunt altele, când moare cineva, când ia o casă foc. E război în Ucraina... Astea sunt dezastre”.

Nicolae Dică și-a asumat vina: „Poate a contat şi ce am declarat eu. Că ne interesează campionatul şi că lăsăm Europa pe planul doi. Poate jucătorii s-au gândit la asta şi au înţeles greşit”.

Piteșteanul a spus că nu demisionează: „De plecat nu m-am gândit să plec. Am trecut prin momente dificile şi ca jucător şi ca antrenor. Eu sunt alături de jucători, încercăm să ne revenim în campionat. Am încredere în jucători, în campionat am reuşit să ne redresăm, am câştigat ultimele două meciuri. Fac un apel către suporteri să fie alături de echipă, pentru că jucătorii au nevoie de ei. Fac un apel la unitate. Sper ca ei să înţeleagă şi să fie alături de echipă, chiar dacă azi i-am dezamăgi”, a declarat Nicolae Dică la Pro Arena.

Silkeborg s-a impus la Bucureşti prin golurile marcate de Kusk (minutul 12), Klynge (min. 16), Tengstedt (min. 63) şi Jorgensen (min. 68 şi 70). Danezii au controlat tactic disputa și au profitat de erorile școlărești ale roș-albaștrilor. 

FCSB are un singur punct în Grupa B din Conference League.

Au evoluat următoarele formații: 

FCSB: Târnovanu - V. Creţu, Haruţ, Bouhenna, Pantea - Olaru, Edjouma (Dulca, 74), Oaidă (Radaslavescu, 46) – Cordea (Musi, 74), Compagno (I. Stoica, 67), Oct. Popescu (Miculescu, 46)

Antrenor: Nicolae Dică

Silkeborg: Larsen - Sonne, Salquist, Felix, Engel - Thordarson, Brink (Gojani, 73), Klynge (Oggesen, 73) – Jorgensen (Dahl, 84), Helenius (Adamsen, 73), Kusk (Tengstedt, 55)

Antrenor: Kent Nielsen

Arbitru: Nicholas Walsh. Asistenți: Graeme Stewart, Calum Spence. Arbitrul nr. 4: Alan Muir (toţi din Scoţia)

Conferința Europeană 2022/2023

Grupa B

Meciuri disputate: 

Anderlecht - Silkeborg 1-0

West Ham - FCSB 3-1

Silkeborg - West Ham 2-3

FCSB - Anderlecht 0-0

Anderlecht - West Ham 0-1

Silkeborg - FCSB 5-0

FCSB - Silkeborg 0-5

West Ham - Anderlecht 2-1

Clasament

1. West Ham 12 puncte

2. Silkeborg 6 puncte

3. Anderlecht 4 puncte

4. FCSB 1 punct

Meciurile următoare

Etapa a 5-a

27 octombrie

Ora 19.45

Anderlecht - FCSB

Ora 22.00

West Ham - Silkeborg

Etapa a 6-a

3 noiembrie

Ora 22.00

FCSB - West Ham

Silkeborg - Anderlecht

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...