Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 20 mai 2021

FOTBAL / AMERICA DE SUD: Miracol pentru River Plate. Argentinienii au avut în poartă un mijlocaş accidentat

Cu un lot decimat, formația argentiniană a reușit să câștige (2-1), pe propriul stadion, meciul cu Santa Fe din Copa Libertadores. Fără jucători de rezervă, aceasta a fost nevoită să trimită în poartă un mijlocaș accidentat!? 

Înaintea acestui meci, River Plate a fost atinsă de COVID-19. Practic, dintre fotbaliștii indispobibili, doi sunt accidentaţi, iar 20 au fost depistați pozitiv cu virusul Sars-Cov-2. Rămas fără cei patru portari, clubul argentinian a solicitat Confederației Sud-Americane de Fotbal (CONMEBOL) să legitimeze doi jucători pe acest post. Cum cererea a fost respinsă, antrenorul Marcelo Gallardo l-a titularizat în poartă pe mijlocaşul Enzo Perez (35 de ani). Afectat de o entorstă la muşchiul ischiogambier drept, acesta a dat siguranță echipei sale, fiind declarat jucătorul meciului. "Colegii mei portari mi-au scris şi le-am pus câteva întrebări. Am exersat cu antrenorul portarilor şi mi-a dat câteva sfaturi. Mi-a spus să încerc să mă concentrez asupra punctului de la 11 metri şi să mă mişc în diagonală, în lateral. Cu adrenalina pe care o aveam m-am pierdut puţin", a declarat Perez, care a adăugat: "Nu are prea mult sens să vorbim despre joc din cauza a tot ceea ce am trăit din cauza Covid. Ce am remarcat este inima, bărbăţia, personalitatea. Astăzi s-a demonstrat că formăm un  grup. Eu m-am concentrat să ajut echipa".

În urma acestui succes, River Plate a urcat pe locul 1 în clasamentul grupei, cu 9 puncte, fiind urmată de Fluminense (Brazilia / 8 puncte), Atletico Junior (Columbia / 6 puncte) şi Santa Fe (Columbia / 2 puncte). Miercurea viitoare, River Plate dispută tot pe „El Monumental” ultimul meci, cu Fluminense, şi are nevoie de un punct pentru a fi sigură de calificarea în „optimi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...