Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 8 aprilie 2021

FOTBAL / LIGA CAMPIONILOR: Paris Saint-Germain a dat lovitura la Munchen

Francezii s-au impus (3-2) pe terenul campioanei Europei! Surpriză la Munchen, în prima manșă  a sferturilor de finală ale Ligii Campionilor. Deţinătoare a trofeului, Bayern a pierdut (2-3), miercuri seară, în fața finalistei de anul trecut, Paris Saint-Germain. 

Eroul disputei a fost Mbappe, care a înscris în minutele 3 și 68.  Bavarezii au revenit de la 0-2, egalând prin reușitele lui Choupo-Moting (min. 37) şi Muller (min. 60). Pentru PSG a mai marcat Marquinhos (min. 28). După  meci, antrenorul oaspeților, Mauricio Pochettino, a declarat: "Primele mele cuvinte către jucători? Bravo (zâmbind)! I-am felicitat pentru efortul lor, pe care îl fac într-o situaţie delicată, în care trebuie să te adaptezi în fiecare zi”, a declarat acesta, iar apoi s-a referit la Keylor Navas: „Am mai spus-o: este unul dintre cei mai buni portari din lume, suntem bucuroşi să-l avem alături de noi”. De partea cealaltă, antrenorul Hansi Flick promite revanșa în retur:  "PSG a fost o echipă foarte eficientă. Am avut 31 de şuturi. Vreau să-mi complimentez echipa pentru mentalitate, pentru stilul de joc. Dar nu am fost suficient de concentraţi în faţa porţii. Există încă un meci la Paris. Vom face totul pentru a schimba acest rezultat în favoarea noastră”.

Liga Campionilor

sferturi de finală, tur

Marți (6 aprilie)

City – Dortmund 2-1

Real – Liverpool 3-1

Returul se va disputa în 14 aprilie

Miercuri (7 aprilie)

Bayern – PSG 2-3

Porto - Chelsea 0-2

Returul e programat în 13 aprilie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...