Wikipedia

Rezultatele căutării

joi, 29 aprilie 2021

FOTBAL / LIGA CAMPIONILOR: Mahrez susține că a executat prost lovitura liberă din care City a câștigat cu PSG

Mijlocaş al echpei Manchetser City, Riyad Mahrez (30 de ani) a declarat că a executat prost lovitura liberă din care a marcat golul victoriei (2-1) lui Manchester City în meciul cu Paris Saint-Germain din semifinalele ediției 2020/2021 a  Ligii Campionilor la fotbal.

Algerianul a spus după meci, potrivit dailymail.co.uk: "Sincer, am vrut să ocolesc zidul şi am ratat. Mingea a trecut printre cei doi jucători (n.r. - Kimpembe şi Paredes) şi, din fericire, a intrat în poartă. Am fost atât de fericit. Am ştiut că putem câştiga aici. Să marchez pentru a face 2-1 pentru echipă a fost uimitor”. 

Pe de altă parte, De Bruyne a dezvăluit că Mahrez i-a cerut permisiunea să execute el lovitura liberă decisivă pe Stadionul „Parc des Princes”. "I-am spus: dacă tu crezi în tine, cine sunt eu ca să spun nu? Cred în toţi colegii mei de echipă", a afirmat pentru BT Sport, belgianul care e responsabil, în mod normal, de fazele fixe din apropierea careului.

Originar din localitatea franceză Sarcelles, unde s-a născut în 21 februarie 1991, Riyad Karim Mahrez a început să joace fotbal acolo. Ca senior, a trecut pe la Quimper KFC, La Havre și Leicester. La Manchester City a venit în 2018,  iar de atunci a disputat circa 150 de meciuri pentru această formație. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...