Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 27 noiembrie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Dănuţ Lupu a câștigat lupta cu coronavirusul: „A fost cel mai greu dribling al meu”

Fostul internațional de fotbal Dănuţ Lupu (53 de ani) a declarat, astăzi (vineri, 27 noiembrie), la Digi Sport, că nu le doreşte nici duşmanilor săi să treacă prin ce a trecut el în lupta cu noul coronavirus. În 12 noiembrie, acesta a fost internat la secţia de Terapie Intensivă a Spitalului Colentina.

Lupu a vorbit despre experiența trăită: „A fost cel mai greu dribling al meu. N-aş dori nici la duşmanii mei să treacă prin ce am trecut eu. Eu am avut nenorocul să-mi atace plămânii această boală. Dar ca de obicei am reuşit să driblez. Mulţumesc lui Dumnezeu! Eu am o vorbă, dacă vrea să te ia, te ia oricum. Îi mulţumesc lui Mircea Lucescu, domnului Copos, domnului Badea şi familiei mele”, a spus Lupu.

Fostul fotbalist de la Dinamo și Rapid a vorbit şi despre Diego Maradona, precizând că acesta nu poate fi comparat cu nimeni: „Am văzut nişte comentarii foarte răutăcioase la adresa lui Maradona. Noi vorbim de Maradona fotbalistul, nu de Maradona omul. Ce-i interesează viaţa particulară? Au fost alegerile lui. El ajunsese la un nivel la care nu cred că va mai ajunge un fotbalist. Nu cred că putem să-l comparăm cu nimeni. M-am lovit de două ori de el, zici că m-am lovit de colţul blocului. A fost singurul fotbalist care a avut un picior care făcea cât patru picioare. Messi nici la jumătatea lui...”, a concluzionat Lupu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...