Wikipedia

Rezultatele căutării

luni, 8 februarie 2021

TENIS / AUSTRALIA OPEN 2021: Victorie în pas alergător pentru Simona Halep

A doua favorită la Australian Open 2021 și-a făcut o intrare triumfală în competiție. Aflată pe locul 2 WTA, Simona Halep (29 de ani) s-a impus cu 6-2, 6-1 în fața australiancei Lizette Cabrera (140 WTA), beneficiară a unui wild card.

Practic meciul nu a avut istoric. Halep s-a desprins rapid (4-0) în primul set pe care l-a câștigat cu 6-2 după numai 27 de minute. În următorul povestea s-a repetat. Simona a avut 5-0 și a pus capăt actului cu 6-1.

După  meci, Halep a declarat chiar pe terenul de joc: "E un sentiment extraordinar să mă întorc aici, la Melbourne, şi să joc la Australian Open. Am amintiri minunate şi este întotdeauna o plăcere să revin. Azi a fost o zi bună. A fost foarte greu să încep turneul după atât de mult timp. Când joci, adversarul tău este întotdeauna dificil. Mă simt bine. La Adelaide am jucat un meci împotriva lui Ash (n.red. - Barty) şi a fost foarte bine. Apoi am venit aici (n.red. - la Melbourne) şi am jucat câteva meciuri. Corpul meu este în formă"

În turul 2, românca o va întâlni pe australianca Ajla Tomljanovic  (72 WTA), care a depăşit-o (6-2, 6-1), în meciul de debut, pe japoneza Misaki Doi (87 WTA). Despre viitoarea sa adversară Halep a spus: ”Este întotdeauna dificil să joci împotriva unei sportive care loveşte foarte tare mingea. Aşa cum este Tomljanovic. Aşa că trebuie să fiu puternică pe picioare. Să mă concentrez asupra mea şi să dau tot ce am mai bun”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...