Wikipedia

Rezultatele căutării

marți, 15 decembrie 2020

HANDBAL / CE 2020: Mai rău nu se poate! România înregistrează cea mai slabă clasare

Echipa feminină a României și-a egalat cea mai slabă evoluție la EuroHandball, cea din 1998, când a terminat pe locul 11. Eșecul suferit în fața Ungariei (24-26) a făcut ca naționala noastră să se mențină pe ultima poziție din Grupa Principală  II a Campionatului European din Danemarca (3-20 decembrie).  Iar Cristina Neagu și colegele sale nu numai că nu vor disputa semifinale, ci vor bifa și o contraperformanță istorică.

Acesta e motivul pentru care toată lumea și-a pus cenușă în cap după joc. ”Ne-am dorit foarte mult.  Neşansa a fost la noi. (...) Supărarea e foarte mare după înfrângere şi ne gândim la ce va fi mâine. Chiar nu ştiu ce s-a întâmplat în finalul jocului cu Ungaria. Îmi pare rău”, a declarat Lorena Ostase, autoare a 8 goluri în partida de luni. 

O poziție asemănătoare a avut Denisa Dedu, care, alături de Iulia Dumanska, a avut evoluții bune la această competiție: ”Meciul a fost echilibrat, dar am făcut greşeli care ne-au costat, mai ales pe faza a doua. Sunt foarte tristă. Fiecare încearcă să ajute echipa, dar mă întristează rezultatul final, pentru că performanţa individuală nu este mai importantă decât echipa. O victorie în acest meci conta mult pentru moralul nostru în perspectiva turneului preolimpic. Am avut deja meciuri care ne-au demoralizat, am avut şi momente bune, dar o victorie în acest meci ne-ar fi ajutat pentru viitor, pentru turneul preolimpic. Nu ştiu dacă e vorba de lipsa de încredere în atac, eu sunt portar şi nu pot să-mi dau cu părerea despre atac. Sunt jucătoare cu nume, nu le lipseşte încrederea. Poate conexiunea nu o avem încă, dar sigur avem jucătoare de valoare. Clar însă că nu funcţionează anumite lucruri. Fiecare s-a străduit să-şi facă treaba. Eu am un gust amar prin prisma rezultatelor.  Nu e uşor să treci peste înfrângeri. Voi avea nevoie de câteva zile să trec peste. Poate au fost şi lucruri în interiorul echipei care au destabilizat jocul”.

Cam aceeași concluzie a avut și Ana Măzăreanu, al treilea portar al României care a reușit o paradă spectaculoasă contra Ungariei: ”Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest meci. Ne-am pregătit foarte bine, dar am făcut foarte multe greșeli și asta a contat foarte mult în final”. La fel de afectată de eșec a fost și Ana Maria Iuganu, autoarea unui gol în partida cu Ungaria: ”A fost un meci greu. Am întâlnit un adversar dificil. Ne-am pregătit, însă nu am avut noroc. Am ratat multe lovituri și suntem dezamagite de acest rezultat”.

Antrenor al naționalei, Bogdan Burcea a trecut rapid peste acest moment: ”Mergem mai departe.  Trebuie să continuăm. Mâine (n.r. - ieri) e alt meci. Sperăm să avem mai mult noroc. Va fi greu, pentru că nu avem zi de pauză. Este un program greu pentru jucătoare, acum, la final de turneu. Sper ca toate să termine cu bine turneul. Cât despre program, poate că nu este cea mai bună decizie care s-a luat pentru sportivi”, a spus selecționerul, care s-a referit la obiectivele pentru 2021: ”Trebuie să avem grijă de viitorul nostru și de prezența la turneul preolimpic”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...