Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 25 iulie 2020

FOTBAL / CROAȚIA: Zlatko Dalic rămâne selecţioner național

Federaţia Croată de Fotbal (Hrvatski nogometni savez) a anunțat că i-a prelungit contractul lui Zlatko Dalic (53 de ani). Noul acord este valabil până la sfârşitul anului 2022.
Dalic, care avea contract până în această vară, a declarat: „Le mulţumesc preşedintelui federaţiei, Davor Suker, conducerii federaţiei şi Comitetului Executiv pentru încrederea pe care mi-au arătat-o. După apariţia pandemiei şi amânarea Campionatului European, am convenit că are sens să rotunjim totul până la Cupa Mondială din 2022, că nu este o onoare mai mare decât să antrenez naţionala ţării mele, astfel că nu am avut dubii în ceea ce priveşte continuarea colaborării. Sunt motivat, energic şi ambiţios şi atât timp cât mă voi simţi la fel voi conduce naţionala Croaţiei cu multă mândrie”.
Născut în Livno (Bosnia-Herțegovina), în 26 octombrie 1966, Zlatko Dalic este selecţionerul Croaţiei din octombrie 2017. Înainte, el a pregătit echipele croate Varteks (2005-2007), HNK Rijeka (2007/2008) și Slaven Belupo (2009/2010), gruparea albaneză Dinamo Tirana (2008/2009) și formații din zona arabo Al-Faisaly (2010-2012), Al-Hilal (2012/2013) și Al-Ain (2014-2017). De asemenea, a fost și antrenor secund la selecționata de tineret a Croației, între 2006 și 2011. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...