Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 22 iulie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Florin Tănase își dorește eventul la anul

După finala Cupei României câștigată (1-0) în fața lui Sepsi Sfântu Gheorghe, Florin Tănase (FCSB) a declarat, astăzi (miercuri, 22 iulie), că este extrem de fericit pentru câştigarea acestui trofeu. Căpitanul FCSB a declarat că la anul viitor echipa sa  trebuie să realizeze eventul.
Tănase a declarat: „Am avut un meci dificil, dar ne bucurăm că am reuşit să câştigăm trofeul. Înainte am spus că am avut un sezon slab. Acum pot spune că e bun fiindcă am câștigat un trofeu. Anul viitor trebuie să obținem eventul. Cu siguranţă şi domnul Vintilă merită o medalie".
FCSB a obținut în această seară primul trofeu după cinci ani. În 2014/2015, cu Costel Gâlcă antrenor, Steaua, cum se numea echipa atunci, a câștigat titlul de campioană a României, Cupa României și Cupa Ligii.  
Unicul gol al finalei Cupei României a fost marcat de Denis Man, în minutul 65, după o gravă eroare defensivă a adversarilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...