Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 25 iulie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: FC Viitorul s-a impus în fața Chindiei și și-a asigurat locul 1 în Play-Out

Disputat la Ovidiu, astăzi (sâmbătă, 25 iulie), în a 11-a etapă a Play-Out-ului Ligii 1, meciul FC Viitorul - Chindia Târgovişte s-a încheiat cu victoria clară a  gazdelor, 4-1. Oamenii lui Gică Hagi și-au asigurat astfel locul 1 în această zonă a campionatului, respectiv locul 7 în clasamentul general.
Golurile constănțenilor au fost marcate de George Ganea (min. 42), Gabriel Iancu (min. 62) şi Rivaldinho (min. 72, 83), iar pentru Chindia a înscris Daniel Florea (min. 65).
După meci, Gică Hagi a declarat la Digi Sport: „E o zi frumoasă pentru mine, pentru că mă uit şi avem cele mai multe goluri marcate în acest an. Avem din primii 6 golgheteri, primii 5 sunt ai noştri. Înseamnă că mă laud şi eu vizavi de conducere, că fac ceva. Dar mă mândresc cu ei, cu toate că avem limitele noastre. Mă bucur pentru Rivaldinho,.  Mă bucur pentru Iancu. Cea mai importantă este sănătatea, fără îndoială. Perioada de vacanţă este scurtă. Dacă fotbalistul nu rezistă, schimbăm câte cinci, şase jucători. Ai nevoie de un lot bun, iar eu sunt mândru de echipă, pentru că avem ritm şi intensitate. Noi continuăm pe aceeaşi linie. Schimbăm, unii pe care nu i-aţi văzut astăzi, vor juca”.
De partea cealaltă, Emil Săndoi nu și-a putut ascunde decepția: „Sunt puţin dezamăgit de atitudinea pe care am avut-o în prima repriză. Ne-a fost atât de frică... Incredibil. M-a nemulţumit lipsa de curaj pe care am avut-o în prima repriză. Au apărut greşeli individuale care ne-au destabilizat de tot în repriza a doua. Mă bucur pentru Florea, pentru că vine după o perioadă mare de inactivitate. Am făcut foarte multe greşeli individuale care într-un joc cu Viitorul te costă. Per total, trebuie să recunoaştem, Viitorul merită victoria fără doar şi poate”.
Au evoluat următoarele formații:
Viitorul: Căbuz – Căpuşă (Rivaldinho, 60), Mladen, Ghiţă, De Nooijer – Ciobanu (Iacob, 60), Artean, Achim (Georgescu, 73) – Iancu, L. Munteanu (Casap, 60), G. Ganea (Pitu, 69). 
Manager tehnic: Gheorghe Hagi
Chindia: Aioani - Martac, Benga, Piţian (Diallo, 74), Corbu – Dumitraşcu (Mihai, 58), Raţă (Dangubic,  74) - Neguţ, Bic (Berisha, 58), Piftor (Yameogo, 46) - Florea. 
Antrenor: Emil Săndoi.
Arbitru de centru: Istvan Kovacs
Arbitri asistenți: Vasile Marinescu, Ovidiu Artene
Arbitru de rezervă: Florin Mazilu

Play-Off

Etapa a 9-a

Sâmbătă, 25 iulie
Ora 21.00:
Mediaş – FCSB

Clasament
1. Craiova 44 puncte
2. CFR Cluj 40 puncte
3. Giurgiu 33 puncte
4. Botoşani 29 puncte
5. FCSB 28 puncte
6. Mediaș 25 puncte

Play-Out

Etapa a 11-a

Sâmbătă, 25 iulie
Viitorul - Chindia 4-1

Duminică, 26 iulie

Ora 14.30:
Clinceni – Poli Iaşi
Ora 20.00:
Voluntari - Sf. Gheorghe

Etapa a 12-a

Miercuri, 29 iulie
Ora 17.00:
Târgovişte - Clinceni

Ora 19.00:
Sibiu - Viitorul

Joi, 30 iulie
Ora 18.00:
Iaşi - Voluntari

Partidele echipei Dinamo Bucureşti vor fi programate ulterior

Clasament
7. FC Viitorul 42 puncte
8. Clinceni 29 puncte
9. Voluntari 28 puncte
10. Sepsi 28 puncte
11. Sibiu 25 puncte
12. Poli Iaşi 23 puncte
13. Dinamo 21 puncte
14. Târgoviște 17 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...