Wikipedia

Rezultatele căutării

sâmbătă, 25 iulie 2020

FOTBAL / ROMÂNIA: Hagi vrea ca echipa lui să termine pe primul loc în Play-Out (VIDEO)

Antrenor la FC Viitorul, Gheorghe Hagi își propune ca echipa pe care o pregătește să facă un meci consistent şi bun contra Chindiei Târgovişte, astăzi (sâmbătă, 25 iulie), de la ora 18.00. Obiectivul constănțenilor este de a termina campionatul pe locul 7, primul din Play-Out.
Gică Hagi a declarat într-o conferinţă de presă: „Avem un meci acasă. Trebuie să câştigăm, să facem un meci foarte bun. Să jucăm bine, aşa cum am jucat şi la Iaşi, cum am jucat ultimele meciuri. Să facem un meci consistent, un meci bun. Să ne impunem şi să câştigăm”. 
Totodată, Hagi a afirmat că rezultatele la testele pentru depsitarea COVID-19 ale lotului sunt negative. De asemenea, a spus că trei-patru jucători vor lipsi pentru acest meci, fiind accidentaţi: „E bine că ieri ne-au venit rezultatele. Sunt toate negative şi acest lucru e foarte bun. Suntem pregătiţi de meci. Avem acele accidentări care sunt în continuare, care au fost şi la Iaşi. Vor fi 3-4 jucători care nu se vor afla pe teren pentru că sunt accidentaţi. Ceilalţi, unii vor începe, alţii nu. Vom vedea formaţia”, a explicat antrenorul Viitorului.
Managerul de la Viitorul s-a referit și la meciul tur din Play-Out, pierdut de Viitorul (1-2): „În meciul tur am avut ghinion. Am făcut un meci foarte bun, dar în ultimii 30 de metri, la ocaziile pe care ni le-am creat, nu am fost aşa de inspiraţi. Sperăm ca de data aceasta să marcăm mai multe goluri”, a afirmat Hagi, care a adăugat că este bucuros să-l reîntâlnească pe Emil Săndoi, antrenorul Chindiei: „Mă bucur că a revenit pe bancă şi sper să stea cât mai mult. E un fost coleg şi sunt mulţi în prima ligă. Îl saluit şi îmi face plăcere să-l revăd”, a mai spus Hagi.
Meciul Viitorul - Chindia este programat astăzi (sâmbătă, 25 iulie), de la ora 18.00, pe stadionul din Ovidiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...