Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 22 iulie 2020

FOTBAL / ANGLIA: Pep Guardiola spune că acest sezon n-a fost bun

Antrenor al lui Manchester City, Pep Guardiola a vorbit, după meciul victorios cu Watford (4-0), despre acest an competițional. Tehnicianul a tras concluzia că acesta nu a fost unul bun.
Cunoscutul tehnician a recunoscut faptul că e important să marchezi goluri: „Pentru Raheem, este important. Dar noi nu putem uita că am terminat departe de campioni. Acest campionat nu a fost bun pentru noi în Premier League. Diferența dintre primul și al doilea loc e mare. La fel ca față de locul 3. Asta nu e suficient. Performanțele personale trebuie deci legate de performanța echipei. Și aceasta din urmă nu a fost perfectă. Nu am nicio plângere de făcut. Îmi place când jucătorii își pot realiza dorințele lor, să marcheze goluri. Raheem trebuie să știe, ca și noi toți, că suntem departe de Liverpool. Cred că este pentru prima dată când am fost capabili să câștigăm patru meciuri la rând în Premier League. Acum două sezoane, am avut o serie de 18 victorii. Sezonul trecut, 14. Iar acum am avut 4. Altfel spus, regularitatea noastră a fost mediocră în acest an. Suntem aceleași persoane. Suntem aceeași oameni. Și asta s-a întâmplat fiindcă ceva nu a funcționat. Trebuie să descoperim ce pentru ediția viitoare”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...