Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 6 mai 2020

TENIS: Preşedintele WTA este de acord cu ideea unei fuziuni cu ATP

Preşedinte al Asociației Jucătoarelor Profesioniste de Tenis (WTA), Steve Simon şi-a exprimat, marţi, sprijinul pentru ideea fuziunii forurilor care conduc circuitul masculin (ATP) şi pe cel feminin (WTA). Un punct de vedere similar a exprimat și Andrea Gaudenzi, șeful ATP. 
Steve Simon a declarat pentru cotidianul ”New York Times” că susține ideea lansată de Roger Federer: "Cu siguranţă aş fi primul care aş aproba această idee. Este un drum lung şi sinuos, dar cred că în condiţiile actuale are sens".
La 22 aprilie, într-o postare pe Twitter, Roger Federer a sugerat o fuziune a forurilor care conduc circuitul masculin şi pe cel feminin. “Mă întreb… doar eu mă gândesc că acum este momentul ca tenisul masculin şi cel feminin să se unească şi să fie unul?”.
Printre primii care au dat un răspuns favorabil s-au numărat Simona Halep, Garbine Muguruza, Sania Mirza și Donna Vekic. “Nu eşti singurul”, a postat românca. De asemenea, Billie Jean King, cea care a inițiat apariția WTA, în 1973, a avut o reacție pozitivă pe Twitter: “Sunt de acord. Şi am spus asta încă din anii ’70. O voce, feminin şi masculin împreună, este de mult timp viziunea mea pentru tenis. WTA singură n-a fost decât Planul B. Mă bucur că suntem pe aceeaşi lungime de undă. Să facem ca această idee să devină realitate”.
O reacție a avut și Rafael Nadal: ”Hei, Roger, așa cum știi din discuțiile noastre, eu sunt totalmente de acord că ar fi genial să ieșim din această criză cu o uniune a tenisului la masculin și feminin în jurul unei singure organizații”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FOTBAL / CUPA ROMÂNIEI: Dan Petrescu susține că evoluția CFR-ului a fost un „dezastru”

Campioană a României, CFR Cluj a scos un egal (1-1), astăzi (joi, 20 octombrie), în disputa cu echipa Universitatea Cluj, una care a contat ...